Звіти

Розрахунок початкових та постійних витрат Театру ляльок






Круглий стіл
( відкриття ШКП та посвята учнів у члени клубу підприємництва)
Вчитель економіки: Наша школа радо вітає гостей. Ми сьогодні зібралися з нагоди відкриття учнівського клубу підприємництва на базі нашої школи.
Психолог: Підприємництво є проявом науково-технічної, економічної (комерційної), організаційної творчості і новаторства.Сутністю підприємництва є знаходження і апробація чогось нового, того, чого не було раніше в структурі виробництва, в соціумі чи суспільстві. Український уряд приділяє значну увагу питанням спрямованим на покращення умов ведення підприємницької діяльності та створення сприятливого бізнес-середовища.Адже, підприємництво виконує особливу функцію в економіці і народному господарстві, змістова сутність якої зводиться до оновлення економічної системи, створення інноваційного середовища, що спричиняє руйнацію традиційних структур і відкриття шляху до перетворень, зрештою стає тією силою, котра прискорює рух економіки по шляху ефективності, раціоналізації, бережливості і постійного оновлення.
Вчитель економіки: Учні нашої школи вирішили зробити свій посильний вклад у розвиток підприємництва нашої країни, адже вони – майбутнє України. І можливо ті знання та досвід, які вони отримають у шкільному клубі підприємництва стануть їм у нагоді в майбутньому дорослому житті.
Психолог: Сьогодні до нас завітали шановні гості: Урсуленко Олексій Анатолійович – приватний підприємець
Вчитель економіки: куратори міжнародного проекту «Шкільна академія підприємництва – 2» у Херсонській області Філончук Зоя Володимирівна та Гончаренко Любов Анатоліївна.
Психолог: А також присутній директор школи Пригода В.М.
До слова запрошується директор школи Пригода В.М.(вітає гостей та членів ШКП, говорить про важливість створення ШКП для учнів школи).
Вчитель економіки: Краще за всіх про міжнародний проект «Шкільна академія підприємництва» знають наші гості Філончук Зоя Володимирівна та Гончаренко Любовь Анатоліївна. Надамо їм слово (розповідь про проект).
Вчитель економіки: Нові виклики суспільства, перед якими нині постають наша країна, система освіти, молоде покоління, пов’язані, зокрема з такими аспектами, як: уміння орієнтуватись у повсякденному соціальному й економічному житті; вибір майбутньої професії; планування власного бюджету й витрат; орієнтування на ринку товарів і послуг. Усе це потребує не створення нових навчальних курсів, що допомогли б набути молоді необхідних компетентностей у економічних та підприємницькій сфері.
Наша школа має правовий профіль. Тому в нашій школі викладається такий предмет як «Основи споживчих знань» де учні вивчають права споживачів, навчаються їх відстоювати у повсякденному житті. Тому нас зацікавив Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість». Ми вже другий рік поспіль отримуємо перемогу на міському рівні. Але особливо нам запамяталася перевірка та тестування якості вареників вітчизняних виробників. Учні приймаючи участь у такому конкурсі вчаться Ця робота була визнана найкращою та отримала перше місце у Херсонській області. Серед нас присутні саме ті учні, які перевіряли якість вареників.
Психолог: Просимо Кравець Анастасію розповісти більш детально про результати своєї роботи (презентація роботи «Вареники – Божі хваленики!»).
Психолог: У першу неділю вересня, а саме 1 вересня співпали два свята: День знань та День підприємця. Це свято у нашій країні було започатковано 5 жовтня 1998 року Наказом президента України Леоніда Кучми. Тому ми хочемо привітати з цим святом та вручити подарунок від нашої школи нашому гостю, якого ми знаємо як неординарну особистість та успішного підприємця Олексію Анатолійовичу.
Вчитель економіки: Народна мудрість каже:
       Хто людей питає, той і розуммає.
       Грамотивчиться — завжди пригодиться.
       Успішні люди вириваються вперед, використовуючи той час, який всі інші витрачають даремно.
Ми, щоб бути успішними вирішили перейняти досвід підприємця, який досяг значних результатів у розвитку своєї справи.Тому ми просимо Олексія Анатолійовича розповісти про свою діяльність та про те, що стало поштовхом до відкриття власної справи (розповідь про себе та власне підприємство).
Психолог: Дозвольте нашим учням задати вам питання, які їх цікавлять. Ваші поради та досвід стануть корисними для наших учнів у діяльності шкільного клубу підприємництва.
Питання:
v   Ви одночасно є виробником торгівельної марки «Кола» та «Оса». Чому виникла необхідність одразу двох марок?
v   Ми зараз визначаємося з назвою нашого клубу, тому цікаво чому Ви обрали назви торгових марок «Оса» та «Коло»?
v   У які регіони, крім Херсонської області постачається Ваша продукція?
v   Яку продукцію випускає Ваше підприємство окрім вареників та пельменів?
v   Як Ви контролюєте якість Вашої продукції?
v   Скільки працівників у Вас на підприємстві працює?
v   Ми чули, що Ви займаєтесь благодійністю. Розкажіть про це конкретніше?
v   Чим Ви займаєтесь окрім підприємництва?
v   Чим у майбутньому Ви мріяти ще зайнятися?
v   Чи можна нам завітати до Вас у гості на підприємство і побачити все на власні очі?
Вчитель економіки: Нас очікують цікаві заняття, екскурсії на підприємства міста, зустрічі з цікавими людьми та свій малий бізнес, а на практиці – великий багаж знань та вмінь, який стане корисним у майбутньому дорослому житті, а для когось і перша сходинка до власного бізнесу.
Психолог: Пропоную вважати цей день днем народження нашого шкільного клубу. Разом з клубом з’явилися і його члени. Ми просимо Олексія Анатолійовича вручити нашим учням посвідчення члена шкільного клубу підприємництва Антонівської загальноосвітньої школи №18.
Вчитель економіки: Набувши членство у клубі підприємництва ви обрали вірний життєвий шлях, якщо ви серйозно, вдумливо та творчо поставитесь до навчання, то вам відкриються справжні таємниці майстерності, які допоможуть у виборі майбутньої професії.
Психолог: Працьовитість та цілеспрямованість не залишаються непомітними. Всі ваші досягнення ще попереду. Головне – ніколи не зупинятися на досягненому.
Бажаємо вам успіхів.
«Вареники – Божі хваленики»
(виступ учениці 8 класу Кравець Анастасії на відкритті ШКП)
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд1.JPG
Добрий день шановні гості та учні нашої школи. Вашій увазі представлю роботу, яка отримала перемогу у конкурсі «Молодь тестує якість».
Тема роботи: «Вареники – Божі хваленики»
Ця страва з борошна та начинки вважається, нарівні з борщем, найтиповішою в українській національній кухні. Вони часто згадуються в українському фольклорі. Отже, об’єкт нашого дослідження - вареники, а саме з картоплею та печінкою.
Українці вважали, що вареники мають магічне значення. Їх обов'язково готували у день, коли в господарстві селянина телилася корова. Це повинно було забезпечити тварині міцне здоров'я та плодючість. Дівчата ворожать на варениках на Андрія.
Під час жнив прадавні українці їли вареники як ритуальну страву. Сьогодні ми можемо спостерігати, що більшість українців не займається приготуванням вареників вдома, а надає перевагу придбанню цього товару у вітчизняних супермаркетах. І тому ми вирішили перевірити якість вітчизняних символів української кухні і встановити, чи дійсно вони такі ж смачні і якісні як зроблені власноруч.
Мета дослідження: визначити рівень якості вітчизняних напівфабрикатів – вареників з картоплею та печінкою, з’ясувати який виробник є найкращим.
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд2.JPG Стартом нашої роботи було анкетування та опитування людей на вулиці біля нашої школи. Нас цікавило питання, які марки вареників користуються у них найбільшим попитом, що впливає на вибір цього продукту, на що звертається увага при покупці.
Визначивши найбільш популярні марки вареників з картоплею та печінкою, ми відправились в супермаркет «OSKAR», але на жаль там ми змогли придбати лише 3 вказані марки ТМ «Левада», ТМ «Коло» та ТМ «Щедров». Дві інші марки ми придбали у звичайних продуктових магазинах. За зовнішнім виглядом та за ціновою політикою ці товари істотно розрізнялися, спробуємо протестувати вареники з картоплею та печінкою та обрати серед даних марок найкращу.
Зразків для дослідження у нас 5, отже будемо обирати серед них найкращу торгову марку. Здійснювали оцінювання ми за п’ятибальною шкалою.
Дослід 1 «Вивчення етикетки»
Перш ніж визначити хто найкращий, звернули ми увагу на етикету. Увагу ми зорієнтували на наступних показниках: дизайн упаковки; маса; склад; дата виробництва; термін придатності; маркування товару; поживну та енергетичну цінність.
Проаналізувавши етикетку та дані на ній, торгівельні марки отримали такі результати. Найвищу оцінку за упаковку отримали вареники ТМ «Оса»
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд4.JPG Дослід 2 «Сенсорний аналіз»
Вивчали зовнішній вигляд вареників з картоплею та печінкою, а саме звертали увагу ознаки повторного заморожування - потріскане тісто, колір тіста, товщину тіста та наявність поверх тіста слідів фаршу.
Торгова марка
Оцінка
Зовнішній вигляд вареників
ТМ «ОСА»
5
Вареники мають великий розмір, є ручної роботи – це єдина торгова марка в нашому тестуванню, вареники мають білий колір, начинка надійна схована в тісто, але по деяким вареникам можна сказати, що все ж таки ознаки повторного заморожування, або зберігання невідповідному температурному режиму мали місце. Оскільки тісто на деяких варениках (3 штуки) було потріскане.
ТМ «ЛЕВАДА»
4
Вареники середнього розміру, мають гарний вигляд, хоча з усієї пачки ми знайшли 5 вареників, які злиплися між собою, хоча всі вареники цілі без тріщин, вареники робила машина.
ТМ «КОЛО»
2
Вареники білого кольору,середнього розміру, мають фігурні краї. Вареники мають дефекти – багато вареників мають поломані краї, тому на дні пачки ми знайшли велику кількість «уламків» тіста. При покупці ми звернули увагу і на те, що на тісті був наліт крупинок снігу, що вказує на те, що температурні умови зберігання не відповідають вказаним на пачці, або вареники підлягали повторному заморожуванню, але швидше це провина не виробника, а супермаркету, який реалізує дану продукцію. Вареники робила машина.
ТМ «ЩЕДРОВ»
3
Вареники білого кольору, середнього розміру. Вареники робила машина. При покупці ми звернули увагу і на те, що на тісті був наліт крупинок снігу, що вказує на те, що температурні умови зберігання не відповідають вказаним на пачці, або вареники підлягали повторному заморожуванню.
ТМ «ДОБРИЙ КУХАР»
3
Вареники білого кольору, середнього розміру. Але відразу кидається в очі, те, що начинка проступає скрізь тісто. Вареники машинної роботи. Наслідків повторного заморожування ми не помітили.
Дослід 3 «Хто краще зліпив вареник»
Оцінювали якість ліплення вареників, яка використовувалося технологія ліплення – ручна робота чи вареники ліпила машина.
Серед усіх 5 торгових марок, лише у одній марці вареники були ручної роботи (ТМ «Оса») у всіх інших марок вареники робила машина. Але напевно тому і ціна на вареники ТМ «Оса» вище за інші торгівельні марки.
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд5.JPG
Дослід 4 «Варимо вареники»
В цьому досліді ми варитимемо вареники, щоб визначити якість вареників.
Визначити якість вареників можна вже по воді, в якій вони варяться. Якщо через кілька хвилин варіння вода стала дуже каламутною і утворилася велика кількість осаду, то смак вареників, швидше за все, розчарує. У якісних вареників тісто має бути щільним, але еластичним. Начинка ароматна, без сторонніх запахів і присмаків.
Торгова марка
Показники варіння
Оцінка
ТМ «ОСА»
Ті вареники, в яких було потріскане тісто розварилися (3 штуки). Колір вареників залишився білий. Вода були практично без осаду. Якість начинки – велика кількість, яка не випадає, глибоко занурена в тісто. Після варки вареники не злиплися.
5
ТМ «ЛЕВАДА»
Всі вареники залишилися цілі, розварених немає, лише після варки змінили забарвлення – стали темнішого кольору. Вода не містила осаду. При розрізанні вареника фарш залишався в тісті, але кількість фаршу була невелика.Після варки вареники не злиплися.
4
ТМ «КОЛО»
Сварилися вареники непогано. 2 вареники розварилися. Колір вареників після варіння не змінився. У воді з’явився осад. При розрізанні вареника фаршу було мало. Після варки вареники не злиплися.
3
ТМ «ЩЕДРОВ»
Ці вареники варку перенесли найгірше. Тому багато було розварених вареників. В воді з’явилося достатньо багато осаду. Колір вареників не змінився. Після варки деякі вареники злиплися.
2
ТМ «ДОБРИЙ КУХАР»
Розварених вареників немає, видно лише начинку, яка проступає скрізь тісто. У воді з’явилися тільки темні шматки, напевно печінки. Начинка при розрізанні вареника не випадає, її кількість незначна. Колір вареників став трохи темніший, ніж до варки.Після варки вареники не злиплися.
2
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд6.JPG
Дослід 5 «Справжні експерти»
Ми запропонували нашим заступникам директорів та 3 вчителям спробувати вареники з картоплею та печінкою різних торгівельних марок і визначити найкращу марку. Найкращими визнані вареники ТМ «Оса» та ТМ «Левада»
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд7.JPG
Дослід 6 «Народна дегустація»
Найкращий спосіб, щоб остаточно визначити переможця. Всі п’ять зразків ми представили на смак нашим споживачам – учням нашої школи. Ось, що учням нашої школи сподобалося в варениках:
Вареники № 1 – смачні, смачна начинка, гарні на вигляд і цій марці наші шкільні дегустатори відали 22 голоса.
Вареники № 2 – невеликі за розміром, смачні, достатня кількість прянощів і цій марці наші дегустатори відали 7 голосів.
Вареники № 3 – тонке тісто, гарний вигляд, маленькі за розміром і цій марці наші шкільні дегустатори відали 8 голоса.
Вареники № 4 – багато в начинці печінки, м’яке тісто, смачні, достатньо прянощів і цій марці наші шкільні дегустатори відали 10 голосів.
Вареники № 5 – маленькі, відчутно смак печінки і ця марка отримала лише 3 голоси.
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд8.JPG
ОТЖЕ, ПЕРЕМОЖЕЦЬ - ВАРЕНИКИ З КАРТОПЛЕЮ ТА ПЕЧІНКОЮ ТМ «ОСА» ПІД №1 І НАБРАЛИ 70 балів!
ДРУГЕ МІСЦЕ З ЗНАЧНИМ ВІДРИВОМ ПОСІЛА ТМ «ЛЕВАДА» - 48 балів.
ТРЕТЕ МІСЦЕ ОТРИМАЛА ТМ «КОЛО» З КІЛЬКІСТЮ - 45 балів .
C:\Users\Katerina\Desktop\вареники\Слайд9.JPG

Немає коментарів:

Дописати коментар